Äntliiigen fredag !

Hej, idag har jag varit i skolan som vanligt, vi hade engelska diagnos på pass 2, det gick bra tror jag iallafall.
På måndag har vi svenska och matte diagnoser, snacka om nervöst ! Skoja. (:

Nu är jag med Sara, oj vad ni blev förvånade eller hur ?! hah, eller inte.

Jag är fortfarande jätte förkyld, men sånt är livet !
Imorgon har vi gatufest men knappt några familjer kan komma. Väldigt tråkigt..

Dagens skrattanfall:

På bussen, jag sitter brevid sara:

Sara: Fan vad varmt det är på det här sätet, han som satt här måste pruttat mycket.
Jag: Haha, här är det också jätte varmt!
Sara: Men där satt jag !
Båda: HAHAHAHAHAHA.

ungefär 3 minuter senare:

(Sara drar upp mina dragkedjor på jeansen och börjar asgarva)
Sara: HAHAHAAH, det där var jag inte berädd på !
Jag kollar och fattar, jag hade värsta håriga ap-benen. HAHA.

Hoppas att ni har lika dålig humor som oss, annars fattar ni nog inte (:


Dagens outfit kommer om några minuter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0