Dagens outfit och annat (:

Hej, jag har blivit väldigt förkyld över natten så jag har inte kunnat prata normalt idag, är täppt så allt som jag säger låter konstigt.

Ni ska iallafall få dagens outfit !


orange färgad piké tröja
från märket Lyle&Scott


ljusblå jeans från
Kappahl
Tofflor från H&M. (användes dock bara på morgonen)






Efter skolan stanna jag kvar på stan och mötte mamma och mina systrar, vi fika och sedan gick jag och klippte mig (vilket knappt syns..)
Sedan köpte vi massa nässpray till mig, eftersom jag vill kunna andas genom näsan.
Vi åt även på Nancy's innan vi begav oss hemåt.

Nu ska jag gå och ta nässpray och sedan ska jag svara på era kommentarer (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0