första skoldagen..

hej, nu har jag kommit hem från min första dag i skolan.
Lars är ganska "seg" asså typ pratar långsamt och sånt, det stör mig för jag vill ha fart i allt.
Han drog med hela ansvarsgruppen ut i skogen och gick på promenad, alla höll på och dö, Niclas gjorde inte sånt särskilt inte i regn !
Dagen har varit lång och ganska tråkig, men det var kul att träffa alla igen och se vilka nya som började.
I min klass börja det typ 7 nya eller något sånt och vi heter numera S5 (senior 5)

Min dag:
05.30 Kliver upp och går och duschar
05.55 Klär på mig
06.00 Går in till huset och torkar håret och fixar mig. 
06.45 äter frukost
07.00 borstar tänderna och letar efter 2 stycken strumpor i samma färg åtminstonde.
07.15 åker till bussen
08.15 kommer till skolan
08.30 morgonsamling
09.00- 11.50 lektioner
11.50 lunch
13.00 lektioner
13.30 återsamling
14.00 äntligen är dagen slut !
15.00 kliver av bussen i Enhörna
15.15 blir skjutsad hem av en gammal lärare. 


Imorgon får vi antagligen skåp och Vittrabok. 

Vårt första projekt är om OS i Kina, eleverna har blivit uppdelade i olika länder och jag är i Cuba, typ inga roliga i gruppen eller Daniel är väl helt okej och hon Ebba verkar bra (ska ha samhällskunskap med henne) (: 

Imorgon måste man kliva upp halv 6 igen och dagen ser väl ungefär ut som idag med vissa små ändringar och vi slutar 15.00..





 


Kommentarer
Postat av: sara

haha . vilken lärare ? :P<3

2008-08-18 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0