Hiss och diss

hej igen.

Jag ska hissa och dissa nu.


jag vill hissa eluttagen på pendeltågen, det var min och saras räddning idag ! Det finns dock inte så många uttag, man får leta, dessutom är det inte säkert att de funkar men med lite tur så går det (:

jag vill dissa skoskav, jag får alltid ha med min ett par extra skor eftersom jag väldigt ofta drabbas av ... skavsår...
I Stockholm fick jag sätta min på en bänk och byta från mina ballerina till mina converse. Suck.


Ha det bra, vi hörs på måndag eller kanske söndag (:
På måndag ska jag förklara min första skoldag in i minsta detalj. Mycket kommer att hända, ny lärare med namn Lars, nya elever i ansvarsgruppen och en ny Vittra bok !

Tävling:

Designa min Vittrabok !

Du får nu chansen att förklara en bra design som skulle passa på min Vittrabok, förklara i en kommentar och den designen som vinner (jag röstar fram) får äran att pryda min nya Vittrabok under träninglägret som varar några veckor!
Om du vinner och har blogg, så kommer jag även länka dit i mina inlägg så glöm inte att skriva namnet på din blogg och en bra förklaring av min kanske blivande framsida (:


Kommentarer
Postat av: albin sjölund

jag tycker du sak ha en stor bajskorv på boken

2008-08-15 @ 22:01:05
Postat av: sara

albin sjölund? fan vad jag känner igen det namnet :P men framsidan kan vara som min . en stor bild på dig när du går nån ROLIG grimars. skoja §§

2008-08-18 @ 20:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0