Jag och Ebba är snart värsta flygvärdinnorna!

Hej igen, har letat lite information på nätet men inte hittat något bra om maten på Cuba, det står olika saker på varje sida ! Snacka om att få damp ;) Haha.

I engelskan så har jag och Ebba planerat att vi ska redovisa som om vi vore flygvärdinnor och jag letade efter lite information på google, vi måste ju lära oss deras tecken för tex. "nödutgångarna finner ni till höger och vänster" haha. Ni fattar ?!


Denna bild får bli vårt hjälpmedel! Haha.


Hoppas att Casper och Oscar också går med på att vi ska vara flygvärdinnor ! HAHA.



Nej, dags att kolla på tv !

Imorgn åker jag till Tyresö, får se ifall jag hinner blogga (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0