Min blogg paus är över ! (:

Hej, jag välkomnar mig själv tillbaka till bloggvärlden efter ett sommarlov (som har gått alldeles för fort) men än är det inte slut, jag börjar skolan igen den 18:e.
Under mitt sommarlov har jag varit på Gotland med familjen och några grannar, Besökt Grönalund (ska försöka hinna dit 1 gång till i år, det skulle bli tredje gången i år isånnafall) Skansen och Parken Zoo har jag också hunnit med. Men de senaste veckan (?) har regnet öst ner och jag har mest suttit inne och deppat..
Sara och jag fixa en liten fest häromdagen också, den vart väl rätt så lyckad eller hur ? (:
På fredag ska jag och Sara ut och shoppa skolsaker (man behöver alltid massa).. Vi vet dock inte om vi ska till Stockholm eller nöja oss med Skärholmen. Vad tycker du ?
På Lördag drar vi till Kolmården, sover på hotell och vilar upp oss inför skolan ;) Sara följer självklart med ! hah, aldrig utan henne! <3
Förresten ska jag få en ny lärare, Lars. Han har tidigare jobbat på Ronnaskolan, ngn som vet vem han är ?

Nu ska jag försöka att uppdatera min blogg så ofta jag kan (:


Kramar

Kommentarer
Postat av: sara

alltid tsm<3

inget utan dig§ haha



men jag har ingen blekaste aning om vem han larg gubben är ... haha

xD

2008-08-12 @ 21:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0