Mina favoriter!

hej, nu har jag precis rensat min överfulla neccesär. Jag förstår inte hur man kan samla på sig så mycket skit på så kort tid, jag brukar rensa och sånt varannan eller var tredje månad men den blir ändå alltid överfull och väger som 5 tegelstenar..
Nu har jag slängt massa skit saker som jag förmodligen aldrig skulle använda igen iallafall.

Men några trogna saker som alltid finns med mig är:

Foundation - Från Estee Lauder (2N2 , PEBBLE 04)
Mascara - Från Nivea, Volume impact (01 black)
Eyeliner - Från tidningen Frida, svart.
Ögonfransböjare - H&M
Ögonfrans/bryns borste - H&M
Lypsyl - Från PML.
Hårspray - Proffs

Vad använder du för produkter ? skriv och berätta.


Kommentarer
Postat av: bbigssis

Mascara - någon sort, vet int eva den heter väldigt bra iallafall.

hårspray - proffs

2008-08-14 @ 10:50:42
URL: http://bbigssis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0