Nu är det inte så långt kvar !

Hej, nu är det inte så jätte långt kvar tills jag fyller år (:
Åren går så fort, det känns som om jag precis fyllde 13 fast det var ju länge sedan nu.
Uusch jag låter som nån gammal, åren går så fort blablabla.. haha.
Aja, i 14 års present vet jag inte vad jag önskar mig riktigt och det är ovanligt menmen .

Över jul ska jag till Canarie öarna med familjen på mammas sida och en annan familj, det blir skönt att slippa pynta granen och sånt.. ;)


längtaaar !


Nu ska jag städa lite i mitt rum, det ser hemskt ut.
Jag hatar katter som hårar ner överallt! Det är inte så skönt att krypa ner i sängen på kvällen och få en stor hårtuss i munnen, därför får man städa typ varje dag..
Aja, sånt är livet.


Kram

Kommentarer
Postat av: Keevin

snäll du är då.. med en familj till :O

2008-08-13 @ 15:01:23
Postat av: sara

haha. kevin känner dig ... utanför.. :P skoja<3

2008-08-13 @ 19:35:30
Postat av: Phlaukkanen

haha, förlåt. För alla er som vill veta så ska min familj åka med Kevins familj ! Ni kanske inte vet vem han är men iallafall. (:

2008-08-13 @ 19:37:46
URL: http://phlaukkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0