nu är jag i Järna.

Hej, idag har jag varit i skolan, vi hade svenska och matte diagnoser idag, ingen mjukstart på veckan här inte !
Svenskan tror jag gick bra, man skulle skriva en uppsats och jag valde att skriva om Tsunamin.
Matten hoppas jag gick bra, men man vet aldrig ! Jag kom inte ihåg allt, men jag försökte iaf (:

Nu står min lillasyster Tyra här och äter "ost" men det visade sig vara en stor smör klump ! Mysiiigt, eller inte :S


Idag efter skolan åkte jag ner på stan med Ida och Kia, vi fika på Nancys, gick runt och kolla och jag fyllde på med hårspray, tofsar och små spännen. Det behövdes.

Bloggar om ngt mer intressant senare, ska komma på ngt bra !


Kommentarer
Postat av: Amalia

matte är sååå svårt! hate it!

2008-08-25 @ 20:20:25
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0