Onödig fakta om mig (:

VEM
vem är i rummet med dig? Sara
vem fick du senast sms av ? Sara
vem tänker du på nu? ingen.
vem pratade du senast i telefon med? Karin
vems hus var du senast i ? mitt
vem är din favoritsläkting ? vet inte

VAR
var är din mobiltelefon ? framför mig (:
var är din mamma ? hemma hos sig
var sover du ? i min säng.
var fick du tag i tröjan du har på dej ? H&M katalogen
vart åkte du senast bil ? tidigare idag (:

VAD
vad åt du senast ? mat
vad drack du senast ? kolsyrat vatten (:
vad är det för färg på dina byxor  leggings? svarta
vad är den närmaste saken ? massa.
vad har du på fötterna ? inget (:
vad är din favorit färg ? rosa !


HAR DU NÅNSIN
sovit i en annan säng ? aa
tyckt att din kusin är het?  nej.
kört över hastighetsgränsen? haha, aa.
målat om ditt rum ?  ja, men det var inte jag som gjorde det (:
dansat framför en spegel ? jupps :')
fått hicka ? a, någon timme sen senast (:
dumpat någon ? typ..
stulit pengar från en kompis ? nope.
Stoppat ett slagsmål? aa.
smugit ur ditt hus ? tror det (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0