Överskottsenergi.

hej, jag har nyss kommit hem efter en heldag utomhus, jag har inte gjort så mycket idag, eller jag fick värsta rycket och börja fixa i vår tvättstuga, rensa ogräs, ta bort alla maskrosor på gräsmattan, plocka bort alla äckliga röksvampar (skit kul att trampa på) Haha! Sen när jag var klar med det så börja jag spela basket, göra situps och hoppa studsmatta. Snacka om överskottsenergi ! Aja, det var bara bra för min del.

Nu bastar och badar hela familjen men inte jag, jag är fortfarande förkyld och det är inte så bra att utsätta sig för det då.

Juste, gatufesten igår vart inte särskilt lyckad, eller asså det var inte tråkigt men alla gick hem så tidigt.. Jag låg typ och sov halv 11 ?! då var jag ändå bland de sista kvar..
Aja, kräfterna var goda iaf (:

Idag orkar jag inte fixa dagens outfit, för kameran suger. jag har sagt åt mamma att köpa en ny, det är verkligen på tiden ! Så om du läser det här mamma, KÖP EN NY GENAST !!

Nej, nu kan jag inte sitta still här länge till, kanske ska ut och springa eller ngt, jag får damp av att bara sitta! haha.
Undra vad det är med mig egentligen, jag brukar aldrig vara såhär "pigg".






Kommentarer
Postat av: sara

hahahahahaha. du får nog inte gå till skolan imorron . vi verkar helt SJUK ! haha §§

2008-08-24 @ 20:35:30
Postat av: Mamma

Ny kamera!!!! Ja, det bevövs verkligen. Typ alla kort vi tog i somras blev suddiga vid framkallningen, skiiit kul!!!

2008-08-28 @ 10:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0