Svaren på era frågor, del 2.

Vad är ditt drömyrke ?
Jag vet faktiskt inte, men det vore riktigt kul att bli flygvärdinna !

Vilken är din favorit tv-kanal ?
MTV, 5:an, 3:an och 6:an. (:

Vilken är din favorit film ?
Jag har ingen favorit, men det ska helst vara skräck.

Vad gör du om 5 år ?
Det får vi se !

Dricker du te ?
Ja det gör jag.

Vilken är din favorit färg ?
Jag älskar rosa !

Vilket är ditt favorit klädesplagg ?
Jeans, helt klart.

Rekommenderar du dina läsare till att skaffa en egen blogg ?
Ja, det är roligt att få uttrycka sig och skriva om det man gillar.

Håller du bra koll på när dina släktingar fyller år ? Kan du nämna 20 st ?
Eeh, det kan jag inte påstå men jag kan vissa iallafall. Jag kan testa och se hur långt jag kommer.
1. Mamma -  12 mars ? Pappa - 11 Juli  Panu - Oktober Jennie - November Amina - ? Tyra - 2 Januari Cornelia - 1 Augusti Jag - 3 Oktober Tindra - 29 April. Kompisar: Sara - 18 Februari Emma - 14:e Februari Kevin - 27 November
Filip - 16 Oktober Miranda - 23 September ? Tyvärr, jag antar att jag inte vart godkänd.

Laptop eller Dator ?
Jag har ingen laptop så jag svarar dator. 

Vilket är ditt favoritord ?
Jag vet inte, det finns för många !

Vilken är din favorit affär ?
MQ, Gina Tricot, H&M.

Vilken är din favorit tv-serie ?
Jag har många men Fear factor, Ugly Betty, Gossipgirl och Desperate housewives är nog favoriterna. 

Vad gör du först när du sätter på datan ?
Läser aftonbladet eftersom jag har det som förstasida sedan loggar jag in här. 


Det var nästan alla frågor, hoppas ni blev glada för svaren !
 

Kommentarer
Postat av: sara

20släktingar? är vi din släkt ? (: <3

2008-08-18 @ 20:48:36
Postat av: T

fan va fake ingen har typ skickat in frågor :P

vem frågar tex Håller du bra koll på när dina släktingar fyller år ? Kan du nämna 20 st ? vem vryr sej? :S

2008-08-19 @ 16:53:32
Postat av: tony

aa kanske

2008-08-20 @ 14:10:16
Postat av: Keeevin

är ja oxå din släkt då eller? hahah

2008-08-20 @ 20:18:56
Postat av: Phlaukkanen

hah, näst intill, men Sara är fortfarande inneboende ;) ^

2008-08-21 @ 18:17:54
URL: http://phlaukkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0