Trubbel i jeans.

Hej, idag har jag och Sara varit i Stockholm hela dagen, nu är vi helt slut efter all shopping (:

Jag skulle köpa ett par Cheap monday jeans, vi gick in där de finns och börja kolla efter några snygga.
Jag visste inte riktigt vilken storlek jag hade så först testa jag ut rätt storlek och sedan gick jag runt och kolla efter rätt färg osv.. Efter ett tag såg vi värsta rea borden, där de bara kosta 100 kronor styck, jag fick värsta chocken och plocka på mig alla snygga väl i provrummet så märkte jag att alla hade jätte hög midja, det var visst därför de var på rean.. aja, jag testa några andra och tro det eller ej, men jag fastnade i jeansen ! haha, jag provade och Sara stog utanför och vänta. Helt plötsligt utbrast jag: SAAAARA KOM IIIN !! sara öppnade och där stog jag och fick inte av mig jeansen, de hade fastnat över hälarna. Jag trodde aldrig att jag skulle få av mig de, jag tänkte att jag får väl köpa jeansen och gå runt med de.. Men efter mycket slit så kom jag loss, som tur var ! hah.
Vi gick vidare efter att jag hade provat jeans i ca. 2 timmar, stackars Sara. (:

Vi gick in på JC och jag kolla på jeans där, såg ett par som var på rea så jag kom tillbaka senare och köpte dem.
Jag köpte även ett par jeans på Gina Tricot, med dragkedjor vid fötterna, så att jag inte får problem igen. ^

Det jag köpte:

2 jeans
1 pennskrin från converse
1 pennvässare
2 rosa pennor
1 stort block med olika flikar
1 pärm med massa fack, perfekt till mig den blivande plugghästen! ^
 Jag tror inte att jag missa något (:



Imorgon blir det kolmården får vår del, sover även över på Vildmarkshotellet ! Därför blir det ingen bloggning varken för mig eller Sara på lördag / söndag.

Kommentarer
Postat av: sara

haha . ingen fara . det var bara kul att se dig fastna i jeansen:P §

2008-08-17 @ 19:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0