Vissa är sämre än andra.

Hej, har precis kommit hem från en lång och jobbig dag i skolan, förmiddagen gick bra och flöt på men eftermiddagen däremot var väldigt jobbig. Jag gillar inte alla i min projektgrupp, vissa beter sig som värsta dagisbarnen, lyssnar aldrig och sitter och ritar. Ni vet vilka ni är !
Jag får agera lärare, vilket faktiskt inte är mitt jobb, jag är en elev ! ÅÅÅH, nu dampar jag loss. ^
Men om de tror att de bara kan sitta och leka så har de fel och det ska jag och Ebba lära dem ! Haha.
Aja, nog om skolan, man blir ju nästan deprimerad av att prata om min grupp.


Idag ska jag inte göra ngt alls, jag har precis gått den rätt så långa vägen från tåget hem och just nu vill jag bara så och sova, jag är så trött.

Ikväll ska jag lägga mig med massageapparaten, jag har ont överallt typ..
Nu ska jag läsa aftonbladet och lite bloggar, ifall jag orkar vill säga (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0