(:

hejhej, idag har jag och Amina varit ute heela dagen, man måste ju passa på när det är sool :)
Hon vaknade vid halv nio och börja fråga massor av saker, jag sa att vi kunde vila bara ett liitet tag till (det funka i typ 5 sekunder) sedan skulle hon upp och leka och då kunde jag lika gärna gå upp..
Vi åt frukost ute på farmors balkong, hon jobbade som vanligt så vi var ensamma.
Efter frukosten så fixade vi iordning oss och sedan gick vi ut, vi gunga ett tag i en liten lekpark precis utanför och sedan gick vi och köpte varsin glass och varsin tidning.
Sedan satt vi ute i gräset och åt glassen tills aminas smälte och rann ner i knäet på henne, vi fick gå upp och tvätta oss. Efter ett tag fixa vi lunch och sedan gick vi till affären igen och köpte kakor som vi skulle ha med oss till stora parken, vi började gå emot parken och efter typ 40 minuter var vi framme, "aminas skor kunde ju inte gå så snabbt" sa hon hela tiden.. Haha. :)

Väl framme i parken lekte vi i typ 3½ timme eller det kanske var mer.. sedan vart hon kissnödig så vi letade upp en toalett och sedan hade vi vattenkrig, :)
Rolig dag men nu är jag helt slut, jobbigt att hänga med i en 4 årings tempo.. haha, det låter som om jag är värsta gammal men aja, hon blir ju aldrig trött.. x)
Jag hatar verkligen att bussarna strejkar ! fan vad det ställer till med problem. Jag har sommarlovskortet också och då ska man få pengarna tbx för varje påbörjad dag med strejk och vet ni hur mycket man får per dag ?! 6 kronor, ja du läste rätt 6 kronor ! det är ingenting, det räcker inte ens till en piggelin på pressbyrån ! Suck.


Nu ska jag gå och duscha sedan ska jag kolla på Hell's kitchen kl. 21.00 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0