frågor och svar

Tänker du ofta på dina ex ?
Svar: Nja, asså det händer men inte så ofta. Det är när jag ser/hör ngt som påminner mig.

Har du någon pojkvän nu ?
Svar: Nej.

Hur mår du ?
Svar: Bra, jag har väl ingen anledning att inte må bra :)

Varför har du nästan aldrig bilder som du har tagit själv ?
Svar: För att jag inte fattar hur man för över bilderna från mobilen till datan xD haha.

Vem är din bv ?
Svar: Står bv för bästa vän så svarar jag nog Sara, det är henne jag umgås mest med och hon är verkligen underbar! <3

Vilka är dina favorit klädaffärer ?
Svar: H&M, Gina Tricot och MQ.

Har du några djur ?
Svar: Ja, en överviktig katt.

Har du lätt för att bli brun på sommaren ?
Svar, NEJ! jag vill väldigt gärna bli det men det går inte vad jag än testar med, tyvärr.. Har någon något bra tips ?

Vilka är dina favorit tv-program ?
Svar: Just nu går det inte ett skit på tv, men jag gillade Ugly Betty, Desperate Housewives, Gossipgirl, Extrem överlevnad, Fear factor och Miami ink, ganska många kanske ?!

Reser du utomlands ofta ?
Svar: Nja, det beror på vem man jämför med.. Jag reser bort 1 eller 2 gånger per år, i jul blir det Canarie öarna i två veckor över julafton och sånt..

Blir du lätt avundsjuk ?
Svar: Förrut vart jag det asså inte ifall ens kompis fick dyraste mobilen eller massa pengar utan ifall någon höll på med killen man gillade eller var tsm med. Det kan hända fortfarande men inte lika ofta. Förrut kunde jag knappt vänta på att få hämnas ;)

Vad vill du jobba som när du blir äldre ?
Svar: jag vet inte, men flygvärdinna vore riktigt roligt eftersom jag älskar att flyga :)


Dessa frågor vart utvalda av mig denna vecka, fortsätt att skicka in och hoppas på att jag väljer dina frågor :)

Kommentarer
Postat av: sara

sara? bv. tack <3. du är min abv.= Absolut Bästa Vän!underbarast<3

2008-07-14 @ 10:32:55
URL: http://www.busimaki.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0