Herregud..

Herregud, jag har verkligen glömt bort bloggen och istället har jag ägnat tid åt familjen dessa dagar.
Igår var vi på stranden hela dagen och Sara kom efter lunch ngn gång :) och idag var jag och hela tjocka familjen (mammas) och Sara på Parken Zoo i Eskilstuna. Helt okej, och vädret har varit underbart, men ett minus för min skoskav..

Imorgon blir det stress..stress..stress... jag har massa viktigt att göra och viktiga saker att gå på.
Blir middag på en fin restaurang efter mina ärenden, :)

Ska försöka ladda över lite bilder från mobilen till datan (jag fattar ingenting av hur man gör).. Och ifall jag får det att funka så ska ni få se lite bilder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0