hos farmor

nu är jag hos farmor och har varit det i några timmar..
Jag och Amina ska sova här och imorgon ska hon få stanna hemma från dagis och tillbringa en dag hemma med mig, det lär bli lekparken hela dagen ! haha :)
Små barn eller jag kanske ska säga yngre barn säger så roliga saker, Tyra (min ena lillasyster) härmar allt och häromdan sa hon "dom ser förskräckliga ut !" till jordgubbarna, hon är 2 år så det låter väldigt roligt när hon säger vissa saker.

Ni glömmer väl inte att skicka in era frågor till mig på [email protected]
Ställ frågor om vad ni vill ! ju fler frågor du skickar in desto större chans är det att du får svar :)
Glöm inte att nämna din blogg i mejlet om du har någon, jag länkar dit ifall det blir din fråga som publiceras (har du ingen blogg så behövs det självklart inte)

§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0