isbjörnar i malmsjön

hej, jag och Sara ställde klockan på 8 för att vara vid stranden runt 9.. Men bussen som skulle gå halv 10 (vi hann inte med 9) gick inte så vi gick hem och hämta filtar och handdukar, som vi glömde innan... Väl på stranden blåste det skiiit mkt och vi höll på att frysa ihjäl, det var typ ISBJÖRNAR here we come ! haha, aja vi höll ut ett tag men nu är vi hemma, vi fick gå hela vägen hem eftersom det (självklart) inte gick ngn buss..
Vi ska hem till mig sen och Sara sover över, vi ska kolla på Alvin och gänget eftersom Sara har missat filmen totalt och aldrig sett den, jag däremot har sett den massa gånger ;) Alvin, Theodor och Simon är ju så söööta (:
Nu ska jag packa ihop mina saker och kolla min mejl, bloggar hemma hos mig senare :)

§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0