MISSA INTE DIN CHANS!

hej, jag vaknade av att pappa ringde och frågade om jag var vaken, vilken dum fråga jag svarade ju i telefonen. Fast innan han ringde var jag definitivt inte det x).
Jag ska ta tåget ner på stan om ett tag, ska köpa nya skor och sedan ska till min farmor (sover där också) hih :)

Jag tänkte att jag skulle ha en liten frågestund varje söndag, då jag svarar på alla möjliga frågor om allt, det kan handla om mig, dig eller kanske något helt annat..
Om du vill få svar på en fråga så kan du skriva till [email protected] eller skriva på msn där jag heter samma sak, alltså [email protected].
Jag svarar dock bara på 5 frågor varje söndag så alla kan inte komma med, ju fler frågor du skickar in desto större chans är det att du får svar. (svaret publiceras bara på bloggen glöm därför inte att hålla utkik!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0