Sol :)

hej, shit vad skönt nu när det är så varmt!
Jag tror att jag ska försöka ta mig till någon strand och bada om ett tag :)
På natten till måndag åker jag till Gotland så nu har ni en förklaring till varför jag inte kommer att blogga på ett tag, skriver förmodligen inte imorgon heller eftersom jag inte ens har börjat packa än..
Förresten så ska jag och min familj sova i tält :O hahhahah. Jag säger bara lycka till!
Vi kommer tjafsa om allt, eftersom vi måste vara på en så pass liten yta och vi är ingen campingfamilj direkt. x)
Om jag ser ett kryp i tältet så kommer jag inte sova där inne, vi får väl se hur det går.
Mobilen är med så ni som har mitt nummer kan ju sms:a eller ringa :)

Förresten är det ngn som har tältat på en camping förrut ?
Asså vi ska till något vattenland, men jag kan ju inte direkt lämna pengar, mobil osv i tältet, vem som helst kan ju bara gå in och sno allt! OMG, tänk ifall ngn tar mina saker. Jag får damp! Andas Patricia, andas !
Hur ska jag göra ?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt bästa tips är!:...

Fortsätt andas!

2008-07-26 @ 23:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0