Är jag beroende av min mobil ?

Ta fram din mobil:

Vad har du för bakgrunds bild: Tindra
Ringsignal? no one
Hur mycket batteri har du kvar? 20%
Vem ringde du senast? oskar Zettervall (av misstag)
Vem ringde dig senast? Pappa
Vad står det i ditt 5:e mottagna sms? Jag har visst en anledning...
Vem skickade ditt 12:e sms? sara
Vad står det i ditt 8:e mottagna sms? (tom) sara din klant !
Vad står det i ditt 32:a mottagna sms? jag har inte så många, radera dom nyss.
Vad står det i ditt första utgående meddelande? snälla säg, jag ber..
Vad är ditt rekord i snake på din mobil? snake ?
Vem är på 13:e plats i din telefonbok? Ellika
Vad har du för kontakter som börjar på M? Matthiesen Felicia, Mikaelsson Linus, Mille, Mira, Mirjam, Mobil info, Moster, My, mormor&morfar (jennifers)
Hur många sms har du skickat sammanlagt? 997 sen ngn vecka efter valborg.
Vad står det i dina påminnelser? min packlista
var ligger din telefon när du sover? - i sängen
hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? - aldrig
hur känns det när du inte har din telefon på dig? -  tomt
får du någon gång höra att du är en telefonälskare? - mobilnörd, gills det ?
hur många sms har du skickat? - många
hur många telefoner har du haft det senaste året? - sen nyår = 1
blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? - det händer
vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? - M... :S
vad står de i de senaste skickade sms:et? - Okej, när kommer du hem från Eskilstuna ? Visst var det dit ni skulle den 11:e ? :P
vem är överst listan över missade samtal? pappa
vem är 6a på listan över mottagna samtal? Kevin
vem är 2a på listan över uppringda nummer? Oskar
har du som bakgrunds bild? - Tindra
hur mkt batteri har du? - 17%
vem är 8 på din kontakt lista? -  Felicia
vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? - många (:
vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista? - Göransson Ebba
vad heter din mobil, som bluethooth namn? - Patricia
den bästa låten på din mobil? - vet inte
den sämsta låten på din mobil? - berber
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? - skor
hur mkt är klockan när du gör detta? - 21.48


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0