begravning

Jag kom hem från Tallin vid 10.00 och då åkte vi för att storhandla på Coop och sedan åkte vi och åt lunch. När jag kom hem så duschade jag ch fixade mig sedan kom S och E hem till mig men E skulle hem och äta så S och jag var kvar hos mig och packade, S skjutsade mig på E´s mammas cykel em till E. Väl hemma hos E så spelade vi skjuta ankor ( de såg ut som grisar)  och sedan gick vi ut och körde Fear Factor. xD lite töntiga, men det får man vara (ibland).

Jag ska berätta om Tallinn resan när jag har möjlighet att ladda upp bilderna från resan. :)

När jag kom hem till S för några timmar sen så hade två av deras marsvins bebisar dött så vi bestämde oss för att ha en begravning för dom, väldigt lyckad även om S inte var så ledsen som hon borde ha varit... hon säger att det händer ofta men jag tyckte att de förtjänade ett bra slut :) VILA I FRID Yvonne och Yrsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0