fakta om mig :)

Vad heter du? - Patricia
Vart bor du? - Södertälje
Trivs du där? - ja
Brukar du läsa horoskop? - självklart
Har du körkort? - nej
Favoritdjur? - katt ?
Vad spenderar du dina pengar på? -  allt möjligt
Festar du? -  ibland :)
Brukar du bli för full? - full ? nej !
Antal kuddar i sängen? - 4
Kan du baka bullar? - nej!
Bläck eller blyerts? - blyerts
Mc donald's eller burger king? - mc donald's
Är du allergisk mot något? - aa
Äger du ett busskort? - ja, sommarlovskortet (:
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - jag dricker inte mjölk.
Hur ser du ut idag? - tråkig
Nästa mål i ditt liv? - vet inte
Vad såg du senast på tv? - top 10 at 10
Hur svarar du i mobilen? - hej
Vem ringde dig senast? - mamma
Vad sa den som ringde? - minns inte
Antal timmar sömn inatt? - 10 ?
Sov du ensam? - ja eller med tottis (:

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng? -
  sara
Såg dig gråta? -  mamma
Fick dig att gråta? - operation
Du gick på bio med? - oj, vet inte
Du gick på stan med? - minns inte
Skällde på dig? - min syrra
Skickade ett e-mail till dig? -  mamma

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - aa
Bråkat med ditt husdjur? - ja, vem har inte det ?
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - nope
Tagit droger? - nej
Sovit naken? - haha nej
Varit kär? - aa
Kört bil? - rattat
Haft ett jobb? - nope

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - aa
Är du ensam nu? - ja
Vill du gifta dig? - kanske
Vill du ha barn? - YES

FAVORIT
Glass? -
 gillar allt (:
Musik? - det mesta
Månad? augusti

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? -
nej
Köpt någonting? - japp
Varit sjuk? - nej
Sjungit? - aa
Sagt "jag älskar dig"? - aa.
Träffat nån ny person? - ja
Saknat någon? - ja
Kramat någon? - ja
Kysst någon? - nonono
Haft sex med någon? - NONONO

SENASTE
Låt du hörde? -
no one
Film du såg? - heartland ghost
Sak du stal? -
Människa du slog? - minns inte
Stora bussresan? - minns inte

FÖRSTA
Första bästa kompis? -
 ebba, minna eller emma (:
Första jobb? - inget
Första inhandlade skiva? - typ spice girls..
Första begravning? - min låtsas farfars ?
Första piercing/tatuering?  5 i öronen

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jag har 275 designer att göra, kan ej göra alla! Jag lovade inte, men du står i kö :)

2008-06-16 @ 20:06:51
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0