konsten att vara vaken i ett dygn

hej, igår kom jag och S på en idé som gick ut på att vi skulle vara vakna i ett dygn.
Det gick rätt bra men S somna halv 5 på min soffa och vi hade kommit överens om att den som håller på att somna ska den andra få slå så att den vaknar igen, jag slog och slog på S men hon vakna inte.. tillslut började jag tycka synd om henne ( min hand värkte också efter att ha boxat henne)så jag lät henne somna och hon förlora !
Jag klarade att vara vaken tills 7 sedan somnade jag och vart väckt vid 8 av S som frågade om vi skulle fortsätta sova eller gå upp igen, vi valde att sova och vid 10 klev vi upp ( vi var barnvakt åt min lillasyster så att hon slapp gå på fritids.)
Vi åt frukost och efter ett tag la jag mig för att vila på mattan i vardagsrummet, jag somnade självklart och när jag vaknade runt halv ett av min mobil så stog S i köket och diskade.. Jag fattade ingenting och frågade om hon mådde bra, hon hade även tömt diskmaskinen och fyllt den. Jag vart lite orolig över henne men nu är hon normal igen. :)

Jag fick svar från ett medium idag och hon sa att vi hade fått besök av någon/något som hade slagit in numret på telefonen bl.a.. Jag har bestämt mig för att jag inte ska vara rädd utan istället typ gå runt och prata högt med de från "andra sidan".. vem vet, de kanske är här för att stanna ? då kan jag ju lika gärna "lära känna" dom nu.
 ser ni spöket i dörren ?

Nu ska jag och mina spök vänner kolla på Allsång på Skansen om ett tag. :)

§

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du skrev inte hur länge ni klarade av att vara vakna???

2008-06-25 @ 12:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0