Onsdag

hejhej, nu har jag precis duschat och ska strax fixa iordning mig..
Vid halv fyra åker vi till båten som ska ta oss till Tallinn, vi är alltså framme ganska tidigt imorgon.
Min låtsas pappas mamma fyller 60 år, det är därför vi åker och jag får hoppas att hon inte läser min blogg eftersom hon inte vet att vi ska dit. :)
Imorgon antar jag att vi ska gå runt och kolla och checka in på hotellet där vi ska bo i en natt.
Vi är ganska många som ska åka, jag, T, C, mamma, P, J, födelsedags "barnet", P, B, V, V, V, P, R och K och en till tror jag men den vet jag inte namnet på.
Jag kommer inte att blogga under tiden jag är där men när jag kommer hem så ska ni få se bilder :)

Ha det bäst så länge :) §

§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0