Stan

hej, nu är jag nere på stan och har precis ätit sushi med min mamma..
Jag har letat efter ett par shorts och linne men ingenting är fint eller passar.. jag är nog ganska kräsen.. Men man kan inte ha ett par shorts som ska sitta tajt när dom hänger.. Det är inte snyggt. Jag blir så arg för allt som ska passa dom i min ålder är för stort, jag får ha vissa jeans för 10 åringar och dom passar mig, det är INTE kul..
Så alla ni där ute, hellre normal stor än spinkig..
Men jag hittade en bikini på JC som jag tänkte köpa men jag vet inte ifall jag ska ha en rosa/orange/gul eller Blå/grön/vit.. Vad tycker ni ?
Vi får se, det kanske blir en bild på den senare :) Ifall jag köper den, vill säga.
Nu ska jag gå och köpa glass eller ngt, sen ska jag kolla när tågen går härifrån.
Mer bloggande blir det i eftermiddag/ kväll.
Ha det bäst sålänge. :)


§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0