bowling

hej, jag hann inte skriva imorse  (försov mig). Men jag skriver nu istället.. Idag började jag skolan igen efter att ha varit ledig i 6 dagar, ganska kul fast roligast var att träffa allt folk. :D
Imorgon har jag projektintro hela förmiddagen, annars vet jag inte vad jag har.
Idag efter skolan så åkte jag och S ner på stan och åt på Nancy's, väldigt gott ! Efter det så åkte vi till vår bowling, vi hade avslutning idag och S vann ( jag får inte vara med pga. operation). Efter det åkte vi till Coop och leta efter kubb, men det var tyvärr slut.

XOXO
patricia

Kommentarer
Postat av: Ellika

heheh vad åt ni nu då? :D jag tyckte det var rätt att sara vann, hon är säkert mycket bättre än dig :P

2008-05-07 @ 19:15:24
Postat av: Anonym

föressten hur kunde du ta bilden på dig och poolen i förra bilden.. om du fattar?

2008-05-07 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0