Gårdagen :)

Hejsan :)

Igår var jag på bio med Sara, Fredde, Robban & Kevin. Vi såg filmen rallybrudar, den var ju inte super bra men inte dålig heller. Innan filmen gick jag och Sara på stan och fördröjde tiden, jag köpte 2 lite större linnen till resan i jul. :)
Förresten var alla vi med i en tävling där man skulle berätta hur man på bästa sätt ska sumpa sin bästa väns dejt, vi spela in små klipp och dom kommer senare att läggas ut på ztv.se och då är det ni som ska hjälpa mig att vinna genom att rösta på mig. Men när dom finns med där så länkar jag såklart :)


Idag vet jag inte vad som händer, några grannar kommer hit på middag ikväll men annars har jag ingen aning om vad som händer :)


Vi hörs senare!


Pusshejs ♥



Kommentarer
Postat av: sanne

Sv: ingenaning faktiskt, det har vi säkert :p

2008-11-08 @ 14:14:08
URL: http://sjakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0