ingen spanska :)

hejhej.

ursäkta att jag inte bloggat tidigare, men bättre sent än aldrig.
Idag har jag varit i tråk skolan, inget speciellt hände..

Nu har jag så grymt tråkigt och jag längtar tills det blir snö, jag vill åka skidor :)

Juste, jag är jätteglad för att vi inte hade ngn spanska idag ! :)
Tänk vad skönt det vore att slippa spanskan varje vecka (a)

Förresten har jag fått grymt ont i halsen, eller egentligen är det nog inte så farligt..

Imorgon ska jag på utflykt förresten, fanhelvete, jag har ju glömt det ! aaaah, undra vad jag ska äta.
Jag tänker på mat 24/7 verkar det som och det är ju delvis sant, först när jag kommer till skolan så kollar jag vad det blir för mat & efter maten så ser jag fram emot middagen.. Hah, tragiskt men sant.


Kommentarer
Postat av: emmae

uuuh skandal, vad vore skolan utan spanska? INGENTING, ska jag säga dig, INGENTING(= I love it;)<3

2008-11-10 @ 17:42:17
URL: http://eemmamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0