Knäpp man med problem

hejhej alla söta och mindre söta :)

Idag har jag inte gjort ngt speciellt, i skolan hade jag först musik och vi gick typ igenom alla mål och sånt. Efter musiken hade vi Hl och då jobba jag och Filip projekt, jag fattar typ inte mkt alls men vi ligger iaf ganska bra till :)
Efter det hade vi lunch och sen NO, jag höll på att somna hela tiden men iaf.

Juste, tbx till mina buss problem.
Idag fick en syrian gubbe damp på mig.
Jag skulle gå bak i bussen och han stog där vid barnvagnsplatserna med en barnvagn och barnvagnen hade en skylt där det stod Thomas, den hängde redan rakt ner och när jag gick börbi så råka jag komma emot den (?) och den börja gunga. Han skriker som fan & först fattar jag inte att det är till mig.
Men sen vänder jag mig om och han står och skriker och glor på mig.

Mannen: vaffan gör du, du har tagit sönder min skylt !
Jag: eeh, va ?! Den hängde ju redan innan.
Han: Min mamma har gjort den !
Jag: Och, än sen ? Det var fan heller jag.
Han: Vad fan har du gjort, du har tagit sönder den!

Jag fortsätter gå bakåt och han dampar loss ännu mer.
Man blir ju lite orolig att han ska hämta alla sina 1000 kusiner, haha.

Sen kommer jennifer bak och berättar att han dampade på en annan tjej med barnvagn också.
Hennes barn hade skrattat och han skrek åt henne.

Han: Tyst, du kan väcka mitt barn !
Hon: Men asså han är 3 år, han måste ju få skratta.
Han typ fick damp.
Fett läskig asså !


Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: sara

haha , knäpp man med STORA problem xD <33

2008-11-13 @ 18:52:56
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0