Dampa loss

hejhej :)

Idag hände det igen.. Det som alla har väntat på, alltså bussproblem.
Efter skolan så skulle jag & typ 20 till (?) ta bussen ner på stan & eftersom jag är väldigt snäll av mig så gick jag på långsamt så att de andra som sprang för att hinna med bussen skulle komma fram eller jag gick ju inte utan väntade utanför bussen.
Jag stoppade in en arm i dörröppningen så att han inte skulle stänga dörren & åka.
Men det hindrar inte honom utan han stänger dörren med min arm emellan & jag drar ut armen och börjar banka på dörren som en idiot, men han bara sitter där inne & glor & hånler mot mig.
Fatta att jag fick damp & slog ännu hårdare, sen slutar han glo & åker iväg!
Jag fick damp & börja skrika lite fula ord efter bussen och dampa verkligen loss där.
Tur att det flesta känner mig & vet att det är så jag är.

Jag & bussar är verkligen inte kompisar, allt blir alltid fel mellan oss.

Förrutom den cpstörda gubben så har dagen varit bra.
Men jag är väldigt hes & kan knappt prata, lite synd om mig. Eller hur ? (a)


Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: emmae

nja, kanske lite synd om dig. heheh skojja bara! krya på diiig<33

2008-11-12 @ 22:03:55
URL: http://eemmamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0