Vilse i Västergård.

hejsan.

Idag har jag och Sara varit med om ännu en hemsk upplevelse, vi gick vilse i vår hemstad..
Hah, det kanske låter lite konstigt men vi hoppa iaf på fel buss och hamna mitt ute i.. Västergård ?
Hur som helst så irra vi runt lite och tillslut hitta jag till Gunnars radio & tv.
Och då var vi ganska säkra på att vi skulle hitta ner på stan igen och det gjorde vi.. även om det tog ett tag.
Men vi överlevde !

Nu sitter jag & Sara och dricker smoothie & äter kanelbullar från Pressbyrån, jag älskar dom :)


Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

haha, så kan de gå ;)

ja är livrädd o hoppa på fel buss, som tur är vet ja vart man hamnar här..

int så långt bort:P godnatt!

2008-11-05 @ 21:37:06
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: jules

HAHA, OFTA MAN KAN GÅ VILSE I VÄSTERGÅRD,

VÄSTERGÅRD AV ALLA ?! :D<3

2008-11-05 @ 22:19:13
URL: http://jjules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0