Dålig uppdatering.

hejhej, jag har inte bloggat på hela dagen, men nu har jag tid. :)

Igår sov jag, Sara, Kevin och Fredde i Saras husvagn, det var kul (a)
Imorse vakna vi väldigt tidigt.. Men jag låg och drog mig en låång stund, Sara och Kevin däremot var jätte pigga. Tur att det finns några normala människor (jag och fredde) som passar på att sova :)
Efter att Kevin tjatat på frukost i någon timme så gick han och Sara in och åt, jag orka inte ta mig upp ur sängen så jag låg kvar..  haha.
Sen när de gick hem så städa jag och Sara först husvagnen och sedan deras kök, haha.
Det tog typ hela dagen så vi har inte hunnit med så mycket idag, det har varit en riktig slappdag med mycket städning.

ikväll går de bästa programmen på tv, alltså Ugly Betty och Desperate housewives,
men det borde ni veta vid det här laget.


Vi kanske hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0