Fest hos miranda.

hejhej, har kommit hem efter festen hos miranda nu :)
Vi hade riktigt kul med massa tävlingar och sånt.
I slutet körde vi en rolig lek då man skulle "göra baksug" på ett kort och så skulle en annan ta kortet med munnen men det hände ju att kortet ramla ner och då pussa man den som skulle tagit kortet.
Det är jag och Emma vana vid efter det här ! Hahaha. 4 ?! right ? Ojoj, emma vart helt chockad. Haha.

En rolig kväll var det iaf med alla er tjejer ! :) <3



Miranda & ida <3


Kia & jennifer :)


Emma & Ellika, det ingick i en lek.




Jag har massa bilder, men det får bli ngn annan gång. :) <3

Kommentarer
Postat av: emma

ojojoj vad det tillomed 4?! hahah;)<3

2008-10-18 @ 22:50:39
Postat av: Kia

var det emma engström haha ? men patricia var du tvungen och skriva namnen? nu vet ju alla att det är jag, för annars har jag ju inte så lockigt, haha (a) <3

2008-10-18 @ 23:49:15
Postat av: Patricia

hahah, det kanske bara var tre ? jag tappa räkningen! skoja <3

2008-10-19 @ 10:28:15
URL: http://phlaukkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0