Fredag.

hej bloggen !

Jag befinner mig nu i Järna och regnet öser ner, ibland brukar det vara skönt då det är dåligt väder för då kan man stanna inne & bara ta det lungt. Men idag hade det kännts bättre med sol och fint väder.
Eller vad tycker ni ? Gillar ni regn ?
Det gör inte jag.

Jag har precis städat lite här hemma och senare kommer farmor & farfar hit, vi ska fira att farmor går i pension idag.
Skönt för henne (:

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, bara en hemma kväll antar jag (a)
Jag känner mig lite smått deprimerad över att det bara är 1 helg kvar av höstlovet för sen måste man kliva upp tidigt och gå till skolan igen. Fast det är tur att det inte är så långt till jullovet :)


Kommentarer
Postat av: emma

nooo, jag vill inte har sol nu, jag vill ha SNÖ(:

2008-10-31 @ 15:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0