Lista

 SAKER SOM DU ÄR JUST NU:

[/] kär

[x] glad

[/] trött

[ ] vild

[x] lugn

[ ] nervös

[/] uttråkad

[(] irriterad

[ ] ledsen

[ ] besviken

[ ] arg

[ ] Sjuk

[ ] stressad

[ ] förvirrad

[ ] sårad



JAG:

Är singel: yes.

Saknar något just nu: nja.

Är rädd för att bli övergiven: nej ?

Svär ofta: aa.

Sjunger i duschen: självklart

Är kär i kärleken: eeh? fattar inte x)

Är kär i någon nu: Vet inte riktigt (:

Vill ha barn: Ja.



HAR DU:

Glasögon/linser: nej

Piercingar: i öronen.

Syskon: aa.

Jobb: bara skola.

För många vänner: nej, dt kan man inte :)

Färgat håret: japp

Bra självförtroende: nja, kan jag inte påstå.

Sagt "jag älskar dig" till någon: ja.

Varit kär: aa.

Dumpat någon: vem har inte ?

Brutit ett ben någon gång: nix.

Varit på en blind date: nej, jag brukar titta (a)

Somnat gråtande: många gånger



BRUKAR DU:

Titta dej själv i spegel: aa.

Ha ångest: nja, möjligen över mitt godisberoende x)

Drömma mardrömmar: inte så ofta

hata folk: aa.

Lita på folk: ja <3

Kommentarer
Postat av: Ellika

vem är du kär i?!?!?!?!?!??!?!?!

2008-10-07 @ 21:05:45
URL: http://jerna.blogg.se/
Postat av: sara

samma fråga som ellika ! är du halft kär i nån...? hur kan man det ? jag har frågat om du gillar nån och du har sagt att jag skulle veta det om du var det men nu är jag inte säker. hhm...

2008-10-08 @ 21:05:54
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0