Måndag

hejhej, idag är det måndag och det är riktigt skönt :)
Igår kväll hände det inte mkt alls, jag och Sara var ute med Kevin och Fredde ett litet tag och sen gick vi och la oss och jag var jätte trött så jag somna typ direkt.
Idag vet vi inte vad vi ska hitta på, jag skulle vilja åka ner på stan men jag vet inte om vi orkar. Det får vi se :)
Jag vill verkligen köpa en ny väska och plånbok, så jag måste försöka hitta någon som jag verkligen gillar och det kan bli svårt för mig.

Veckans checklista:

Köpa ny väska []
Köpa en plånbok []
Byta telefon abonnemang []
Sova ut []
Vara barnvakt åt grannarna [] (söndag)
Städa min stuga []



Juste, jag måste passa på att gratta Saras pappa som fyller år idag, Grattis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0