OMFG !

jag får paniiiiik, jag har precis fått reda på att vi kanske har prov på projektet imorgon vilket Lars inte har sagt när jag frågat, han har verkligen noll koll. Jag blir så jävla irriterad eftersom det är hans jobb att kunna hjälpa oss och svara på våra frågor men varje gång man frågar honom om ngt så ska han "kolla upp det" tills imorgon och tror ni att han har kollat upp det tills dagen efter ?! NEJ! Gud, nu har jag 2 punkter kvar att göra i projektet och jag kan ju inte påstå att de är lätta eller roliga.

Fanfanfan, Lars borde gå kurs i hur man informerar elever och hur man håller samlingar. Han s*ger!

Milda Matilda, nu måste jag jobba häcken av mig för att lyckas med G nivån, tackvare honom..
Och de andra lärarna säger olika saker allihopa, jag kommer seriöst få damp på allt & alla.
Min dag som var så bra, nu missar jag Fula Betty också, helvete.


Kommentarer
Postat av: emma

hahah jag lider med dig patricia, ''fula betty'' får ju inte missas! hahaha<33

2008-10-21 @ 20:20:28
Postat av: sanne

Men Lars är ju dum i huvet. Åhhh jag får damp på honom

2008-10-23 @ 21:31:04
URL: http://sjakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0