ONSDAG :)

hej bloggen !

Idag hade jag engelska glosförhör och lite sånt, det gick faktiskt oerhört bra för att vara jag :) haha.
Sen hann jag med engelska häftet till nästa vecka så nu känner jag inte så mycket press på mi inom engelskan iaf ;)
Men projektet är väldigt stillastående, jag hade inte en ledig stund till att jobba med det idag men imorgon då j*var ska jag jobbahäcken av mig (det behövs) Morgonsagens mål är att hinna klart med fördjupningen om Erik den 14:e :)
Men även lite spanska kanske ? ''/ jag tycker inte att varken projektet eller spanskan är rolig, men det behöver göras ändå.. tyvärr..


Näe, jag känner mig väldigt tråkig som bara har bloggat om skolan den sista tiden men just nu är det väldigt mycket där så jag har inte tid att blogga om ngt annat. Men när jag är klar med kungarna så blir det ändring på det (a) :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0