Onsdag

hejhej :)

Idag har jag varit i skolan och vi hade prov i projektet, det gick nog ganska bra iaf och sen lämna jag in min bilduppgift den vart inte alls bra, den ser ut som skit (och nej, jag rita ingen bajskorv som Sara nu skrattar åt). Juste, jag hade engelska också och vi läste upp en pjäs inför gruppen, det gick också bra :) Så nu har jag ingenting kvar på min checklista ! Fatta vad skönt det är, nu kan jag äntligen koppla av :)
Snart ska jag och Sara och bowla, men nu sprang hon iväg för att köpa naturgodis (beroende?!) Skoja.

Jag har hunnit med lite shopping idag också, vad jag köpte får ni se ikväll.. ni kan få se vad sara köpte också, för då kan jag bevisa att hon är beroende av bruna tröjor som jag tidigare nämnt.. :)
Sara sover hos mig inatt så bilder får ni ikväll (a)


Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0