Onsdag

hej !

Idag har jag varit i skolan, jag hade först svenska sedan projekt och sist men inte minst handledning, en helt okej dag :)
Jag har hunnit klart med periodens matte och svenska uppgiften som jag fick idag, det känns bra :)

Efter skolan åkte jag ner på stan med Sara och vi åt på Nancy´s, efter maten åkte vi och skulle bowla, vi tog en tidigare buss så vi var där 1 timme tidigare än vad vi behövde, alltså hann vi plugga (a)

På sportlovet tänkte jag åka med Sara till Idre för en vecka i backarna ! Men det stora problemet är att jag är i Branäs och åker skidor i några dagar innan och jag hinner inte komma hem innan de åker. Så antagligen blir det buss upp till idre (hjäääälp?!) eller så skiter jag i att följa med till Branäs och åker med Sara, Maria och Åsa till idre :) *jippie*
Men aja, hur det än blir så ska jag till Idre.

Imorgon ska vi simma med skolan som ni säkert aldrig hört förrut. Haha, livräddning blir det också :S
Hoppas jag slipper grönt hår iaf, då blir jag glad (a)

Men nu måste jag kolla på typ Det okända med mamma, hon vågar inte se det själv.. Hah.
Hon har förresten lovat att försöka att inte skämma ut mig imorgon i skolan, gör inte en repris från förra gången ! Stolarna är inte sudd ! Ååh gud, ni vill inte ens veta.. Men Sara fattar och jag slår vad om att hon sitter och asgarvar just nu! Hemska tankar..
Om inte annat så asgarvar mamma nu, det är ju alltid något. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0