Shopping med Sara :)

hejhej, idag blir det av till stan !

Jag fick med mig Sara också, även fast hon nog egentligen inte hade ngn lust :)
Idag ska jag försöka shoppa mycket för mina presentkort, jag behöver faktiskt en hel del nu :)

Ni får självklart se fotton både från stan och på allt jag har köpt.


Juste, Sara sover här ikväll så ni kanske får bildbevis på hennes antingen bruna eller blå/gröna tröjor ;) Haha, hoppas att hon inte läser det här för då tar hon säkert ngn annan färg.. :)

Vi hörs senare, nu måste jag fixa mig :)



Pusshej, <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

HejGumman!

Hoppas att du blev ordentligt firad ig[r hos pappa. Vilka fina preseneter du har f[tt...jag vill ox[ shoppa!!!

2008-10-05 @ 14:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0