Sjukdag -.-

hej bloggen !

Idag har jag bara legat i soffan och kollat på tv, jag har dessutom slagit rekord på det där beroende framkallande spelet som finns på de flesta sony ericsson mobilerna, men inte min (?!) tur att min syrra också var sjuk så att jag kunde ha hennes (a)

Nu i eftermiddag harjag jobbat lite spanska, men jag är verkligen värsta sämst på det.. ''/ Så tillslut gav jag upp och började göra lite matte, jaghar ju trots allt missat 2 dagar i skolan och det märks ! Jag ligger efter :S

Men imorgon ska jag till skolan, det är tur för jag måste verkligen göra klar min bilduppgift, den kan man ju inte jobba med hemma heller.
Förresten mitt Iup samtal vart flyttat till torsdag 07.30, då ska mamma se att Lars är lite annorlunda. Hoppas att hon inte garvar ihjäl sig (det finns helt klart risk för det).

Jag har tänkt på en sak, det vore ganska kul att skaffa årskort på sydpoolen och typ gå och simma 2ggr/ vecka :)
Eller hur?


Tillbaka till verkligheten.. alltså matteboken.
Missa för allt i världen inte Ugly Betty och Desperate houseviwes ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0