Skola och simning

hej bloggen !

Idag har det inte hänt så mycket, första lektionen hade jag musik, spela lite trummor och sjöng låten från den där "panta mera" reklamen.. haha. Andra lektionen var det ngn tjej från typ livsmedelsverket (?!) som diskutera kost med oss. Och efter lunch åkte vi till Tumba för att simma, simningen gick bra och det var roligt :)
Men jag är arg för att grupp 8:a1 fick sluta en timme tidigare än oss ! Det var väldigt lågt.. ''/
Nu ska jag försöka lära mig spanska verb, önska mig lycka till för det kan verkligen behövas.

Imorgon åker jag till pappa och i helgen blir det nog ganska mycket plugga för mig, tyvärr ''/ Så är det att vara sjuk 2 dagar i en så pass självständig skola.

Bilder från igår:

pasta sallad från Nancys :)


Sara goes pluggis (a)




Näe, spanska var det.. Vi hörs senare eller imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0