skolan

hejhej bloggen !

Idag hade jag spanska prov och det gick faktiskt helt alright för att vara jag, sen hade jag idrotts prov och det gick nog också helt okej, hoppas iaf det. Förresten så hann jag klart med min bild, vi skulle göra reklam för tofflor och mina är verkligen hemska, men jag har iaf ngt att lämna in :) Så jag är väldigt nöjd med dagen.

Förresten så visade det sig att en tjej i min skola fick Icke godkänt i hemkunskap så nu går alla och oroar sig för det.
Men det är Lars som bedömmer min uppgift så, Here I come MVG ! Haha. Skoja (a)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag ska iaf repetera lite matte ikväll, vi har prov på det imorgon..
Men det är jag inte så orolig för, för om jag misslyckas nu så kan jag göra om det senare.. Det är riktigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0