Skolfoto och lite shopping :)

hejhej bloggen !

Idag hade jag skolfoto och jag hoppas att jag blir bättre i år än vad jag har blivit alla andra..
Fotografen var lite skum, han kalla alla personer olika saker men jag vart bara kallad: Du där.. haha.

Efter skolan åkte jag ner på stan Med Sara, vi gick in på H&M och jag hitta lite saker som jag köpte :)


Idag blev det:
1 tröja 249 kr.
2 pack knästrumpor 79 kr.
1 par trosor 49 kr.
Och Frida, men den köpte jag på Ica :)

Efter shoppingen gick vi och åt på Nancy's (som vanligt)
Och efter maten drog vi och bowla, det gick piss.



Kommentarer
Postat av: illaluktande trosor

Hur kan du köpa så billiga trosor?

2008-10-08 @ 20:31:09
Postat av: Patricia

haha, på H&M går det..

2008-10-08 @ 20:57:11
URL: http://phlaukkanen.blogg.se/
Postat av: Kia

HAHAHA vem är illaluktande trosor?

2008-10-08 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0