Stan och Passfoto.

hejhej bloggen !

Nu har jag kommit hem efter en eftermiddag på stan och pass fotografering.
När vi skulle fixa passet så händer det som alltid händer, allt blir katastrof.
Det visar sig att min låtsas pappa inte fyllt i ett papper som han behövde, så han fick åka ifrån sitt jobb och fylla i det hos polisen. När han sedan gick så hade jag och min lillebror fyllt i pappret som "vittnen" och det fick vi visst inte göra eftersom vi är underåriga, så han skrek tillbaka min låtsas pappa & så fick allt börja om.. Alltid när hela min familj ska göra ngt så blir det kaos. that's life !


Jag ska även passa på att gratta min låtsas pappa som fyller 35 år idag, Grattis !

Kommentarer
Postat av: sara

GRATTIS ! HAHA <3

2008-10-29 @ 16:13:29
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/
Postat av: caroline

jag har frågestund på min blogg ikväll :) fråga gärna något - vad som helst!



tack på förhand.



ha en bra kväll :)

2008-10-29 @ 18:27:54
URL: http://lllinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0