Tisdag

hejhej, idag är jag på riktigt bra humör, ganska konstigt med tanke på att vi hade matteprov idag. På tal om prov så tror jag att jag iaf får G i matten, vilket jag absolut vill ha.
Efter skolan skulle jag ta bussen ner på stan men det kom inte ngn buss så vi gick till tåget, när vi kom fram till tåget så visa det sig att det var 20 minuter försenat, vi fick gå och leta efter en annan buss som gick emot stan och tillslut hitta vi en, väl nere på stan spenderade jag ungefär 1 timme på H&M där jag köpte en ny mascara och en pennvässare till eyelinern. Rabatt var det ju också för medlemmarna, men bara några kronor.. Men det är sånna småsaker som förgyller mina dagar :)

Förresten så missar ni väl inte UglyBetty och Desperate Housewives ikväll, ni kan ju inte missa mina favoriter :)

Haha, juste jag och "Kerstin" (som egentligen är Emma) försökte lura en minst sagt annorlunda kille i vår skola att det var jag som var "Kerstin" och emma var jag, så vi gick in på toan och bytte kläder med varandra och sedan gick vi ut och låtsades som ingenting, han gick tyvärr inte på det men jag tror att han fortfarande tror att vi är tvillingar!
Jag och Emma har lurat massa folk i skolan att vi är det sen vi började där och det är helt otroligt för de flesta tror på det.
Iaf, när vi skulle byta tillbaka kläder efter vårt försök att lura honom så fick Emma knappt av sig mina byxor, så då kom Sara (som vid det här laget borde vara van vid jeans problem) och ryckte in och Emma kom loss. Hahahaha.

Innan & efterbilder på "Kerstin" och mig kommer här.

ursäkta bilden, vi bjuder.


Båda blundar, vi bjuder här med. (a)


Dags att ägna en halvtimme åt skolarbete, projektet måste jag få gjort. ''/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0