gympatävling

hejhej, ursäkta för min dåliga uppdatering idag och igår men igår hade jag varken lust/ ork och tidigt imorse åkte jag till Telgehallen för att kolla på min lillesyrras gympatävling, och när jag säger tidigt så är det verkligen tidigt.. Jag fick gå upp halvsju för att göra inbakade flätor i hennes hår och sen var det att ge sig av mot tävlingen. Så hela halva dagen har jag kollat på olika gympa grupper som först träna för att sedan tävla. Det var min lillasysters lags första tävling och de kom
3:a i hopp, vilket var bra :)
Bilder kommer senare och hon är nog med i LT imorgon ;)

Förresten så såg jag bland annat Jonte & Robban i LT idag, med roboten "Wall-E" xD
Haha, alla har olika intressen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0